Re: Sv: 2.3.13 !

In <slrn7r19h1.fk.borisj@borishq.bamsenet> borisj@xxxxxxxxxx (Hans Jørgensen) writes:

>Hmm ... jamen er 2.3.13 kommet ? jeg har kun set .12 ..

Pas i øvrigt gevaldigt på med at bruge MSDOS og VFAT filsystemerne i 2.3.x
kernerne for tiden. Der er sket nogle ændringer i den grundlæggende fil-
system håndtering som de FAT-baserede filsystem-drivere først nu er ved
at få implementeret. Så selv om man nu (i 2.3.13) kan oversætte f.eks.
VFAT filsystemet, så betyder det IKKE at det er sikkert at bruge. Der er
kendte fejl i dem, som i uheldige tilfælde kan smadre dit Windows filsystem
totalt.

Hvis man er nødt til at bruge det, så ville jeg nok mounte partitionen som
read-only.

--
Henrik Storner     | "Software engineering is a race between engineers
<storner@xxxxxxxx> |  who try to create foolproof software and the