Re: SV: SV: SV: HP CDWRITER PLUS 8100i

On Thu, 12 Aug 1999, Frank Damgaard wrote:

> du har prøvet at se hvad "cat /proc/scsi" siger ?
> jeg vil antage at SCSI emulering or /proc/scsi burde finde drevet
> hvis der er sat korrekt op.
> Check evt. også at der ikke er et modul der også skal loades.
--  --  --  --  --  --
Nogen ide om hvilke, sg loader ved boot, ide-scsi loader jeg manuelt.
Kan sagtens se drevet i xcdroast, blot ikke som scsi

cat/proc/scsi  og or/proc/scsi  giver ikke noget

Hvis jeg loader scannermodulet (sym53c416) og fjerner det igen, får
jeg IKKE fejlmeldingen "No Generic-Scsi-Support" ???
lader jeg det være loaded viser min scanner sig i
Scsi Devices  i xcdroast/setup/SCSI/IDE-Info
????

mvh/gert
o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o
Gert Holtoft     holtoft@xxxxxxxxxx