Portforwarding med ipchains og 2.2.11

Hejsa,

Jeg kunne godt tænke mig at få sat en portforwarding
op på min Linux.box, således at folk udefra (via et
ppp0 interface), kan connecte til port 8000. Denne
request skal så forwardes til samme port på en af de
maskiner, som der masquerades for. Naturligvis skal
boxen så også rewrite IP-pakkerne, så de ser ud til
at komme fra den IP-adresse, som ppp0-interfacet har,
og ikke den lokalnets-IP-adresse, som maskinen har.

Hvordan sætter jeg lige præcis denne ting op? Jeg
har kigget i IPCHAINS-HOWTO, men jeg synes ikke,
at jeg kan finde noget om præcis dette. Hver gang, jeg
finder noget, er det til den gamle ipfwadm (eller hvad den
nu hedder).

#Mark