Kan ikke finde den rigtigt netkort driver

Hej sslug

Her for nyligt skifte jeg mit gode gamle realtech kort ud med et 10/100MBit
kort, og så skulle der ellers komme fart på, men ak nej.

For under linux er det en stor tragide.
Kortet hedder, Pro120 10/100 Mbps PCI Bus Fast Ethernet Adapter og er fra
Vegas Technology. Jeg havde så fået at vide at det rent faktisk var et
Accton EN1207D-TX kort, hvilket det bestemt ikke er!!

jeg blev tilsidst desperart og prøvet at køre "modprobe net" og vupti jeg
fandt hele to driver der ikke meldte fejl ved "moduleseringen" (har det et
offencielt navn?).
MEN det blev sat til irq 10 ikke 11 som kortet køre på, ingen forbindelse
:-(
Efter mange ihærdige forsøg lykkes det stadigevæk ikke, og jeg blev enige
med mig selv om at det måtte være den gale driver.

Det mest sørglige er jeg ikke fik noget output på consolen som jeg kunne
arbejde vidre med, så i må nøjes med de oplysninger der allerede er, spørg
endlige alligevel for det kan jo være jeg falder over nogle tinge jeg ikke
selv har tænkt på (c:

Der findes en SCO driver på den medfølgende diskkette, men jeg føler mig
ikke lige frisk på at skulle lave min egen driver udfra SCO'ens oplysninger,
desværre.

Med Venlige Hilsen
Finn Dorph-Petersen

Nødtvungen Outlook bruger.