Re: SV: Tips på lämplig server för Linux m.m.?

Daniel Nilsson wrote:
> om man nu tänker sig använda en CD-brännare, kan man sköta
> backuperna automatiskt med jämna mellanrum?
Det ved jeg ikke lige. Men noget, jeg lige kom i tanker om:
Hvis man påtænker at anvende CD-brænder med Linux kan man vist spare sig
selv for en hel del kvaler ved at vælge en SCSI-løsning.

> Lösningen med IDE-hd?! Är meningen att man speglar hela disken
> med jäman mellarum m.h.a. script eller?
Det har jeg ikke helt afgjort med mig selv endnu. Der er masser af
netværks-baserede backup løsninger, som måske var værd at overveje:
http://freshmeat.net/appindex/console/backup.html

http://www.mdb.ku.dk/tarvin/