Re: Hvad er det lige det hedder ?

Frank Damgaard wrote:

> Som sagt du skal opdele din opgave så hver del kan køre for sig,
> med gimp behøver du jo ikke at programmere gimp på ny,
> men f.eks. fordele dine billedbehandlingsopgaver på de forskellige
> PC'ere.

Grunden er egentlig den at jeg har 3 100 Mhz 486'er stående uden skærm, det var
derfor jeg kom i tanke om der ikke var en metode hvorved man kunne udnytte
processorkraften i de 3 486 + den pc jeg normalt arbejder med som om det hele var
en PC.

Men hvis det kræver at man skal til at programmere er der ikke den store chance
for at jeg får det til at virke, for det eneste jeg kan programmere i er html, asp
og lidt java, og da jeg ikke er den der har særligt meget tid til overs efter
arbejde, så hvis jeg skulle gå i gang med en sådan sammen kobling, ville jeg helst
have et programmerne jeg bruger bare kan konfigureres og så køre de.

Hvis der er nogen der har nogle links til nogle programmer der kan udnytte flere
PC'er på samme tid, og lave et eller andet fancy gerne nogle 3D programmer som
blender eller andre ting som kræver megen CPU tid.

Kan man ikke kompilere kernen ved brug af flere PC'er og/ eller også få selve
linux  til at bruge alle PC'erne, sådan at linux deligere Gimp processen ud til en
PC og Blender processen ud til en anden og så fremdelse ?

Mvh.

René