Re: linuxppc

On Tue, 24 Aug 1999, Morten Olsen wrote:

> [...]

Jeg har arbejdet med både Linux/PPC og linux/i386, og jeg har ikke kunnet
mærke nogen forskel mht. stabilitet.

Hvis du planlægger at bruge nogle af nyere PowerPC modeller, hvor man er
gået over til USB, skal du huske at opdatere din kerne med de nyeste
patches. Det vil helt klart forbedre stabiliteten.

 mvh

Anders
| Anders Jacob Jørgensen	 	tlf: +45 47 72 12 18            |
| Hjortemosevej 19		                                        |
| DK-3300 Frederikværk			E-mail: ajorgensen@xxxxxxxxxxxx |
| Denmark                  		http://www.ajorgensen.suite.dk  |