Re: suid vil ikke g�om jeg forventer

torben fjerdingstad wrote:

> Jo. Men jeg vil vide hvorfor det andet ikke virker.

Har du prøvet at "logge" på som uucp og så køre "cu" ?

Måske der er noget galt med 2.2.10 ?

Har du prøvet med andre programmer end "cu" ?
Måske det er et "cu" specifikt problem .

> Jeg ved det. Gammel vane. Jeg har jo brugt linux i 6 år.

Tja, jeg syntes ellers at jeg altid har anvendt ttySn,
men jeg må indrømme, at jeg i 1992 ikke kan huske hvad porten hed.

--
mvh Frank Damgaard  frda@xxxxxxxxxxxxx | frank@xxxxxxxx |fido  2:236/15.2