Re: HP8100 cd brænder

On Wed, Aug 25 1999, Gert Holtoft wrote:
> Hej
> Efter i de sidste par uger, at have prøvet alle de råd jeg fik første
> gang jeg vendte emnet, her på listen, samt diverse HOWTO'S og
> manpages, og stadig ikke får l..... til at køre, vil jeg spørge en
> gang til angående den fysiske placering af drevet ( det var der vist
> ingen der svarede på sidste gang )

Jeg kan ikke forstå at det giver dig problemer? Jeg går ud
fra at drevet virker glimrende ellers, så er det sådan set
bare at :

insmod cdrom
insmod ide-cd ignore=hdd
insmod ide-scsi
insmod sg

(det er nemmest at have det hele som moduler). Kan cdrecord
så ikke "snakke" med drevet?

> Primary IDE  Linux (RH60 )
> Slave           ATAPI CDrom
> Secondary IDE  Windåse ( '98 )
> Slave            HP 8100i PLUS
>
> Kan ovenstående fysiske konfiguration være et problem

Næh, det ser fint ud. Med mindre at din Windows disk er noget
gammelt lort, så burde det virke fint.

--
*  Jens Axboe <axboe@xxxxxxxx>
*  Linux CD-ROM Maintainer