scripts og .forward

Hej,

Jeg har et kæmpe problem, som jeg ikke kan forstå:

Jeg bruger i forbindelse med squid et script
til at lave et password og maile brugere
information.

Problemet er at hvis brugeren har forwardet
sin post ud af huset forsvinder den mail
sporløst !!! Den kommer hverken frem på
hjemmeadressen, eller der hvor der
forwardes til.

Nu troede jeg at det var /bin/mail som var dum,
men heller ikke noget ala cat mail | sendmail -t
virker.

Er der nogen der ved hvad som går galt - og
hvorfor .forward åbenbart ikke læses.
Evt. hvad jeg kan gøre for at maile vha. et
script.

En almindelig mail sendt til brugeren virker
forresten fint, så det er sandsynligvis noget
i scriptet.

Mvh.
Torben Dam Jensen, tdj@xxxxxxxxxxxxx