Re: gnome menubjælke

>>>>> "Tommy" == Tommy Mogensen <tommy@xxxxxxxxxxx> writes:

Tommy> Hej SSLUG min menubjælke er forsvundet på min redhat 6.0
Tommy> computer. efter en tåbelig 'hardware-reset' kan jeg efter
Tommy> genstart af X ikke finde hverken mine virtuelle skærme eller
Tommy> min menu. jeg kan højreklikke og 'recreate' shortcuts og starte
Tommy> terminalvinduer, det hele kører fint, men jeg savner lidt
Tommy> startmenuen.

Kommandoen heder panel. Prøv den. Hvad mener du med, at du ikke kan
finde dine virtuelle skærme? Har du prøvet med keyboard short-cuts?
Hvis det ikke virker, er der noget rivende galt, men det er jo ikke
umuligt.

Martin

--
Anyone who has realised the importance of Esperanto
is morally obligated to work for it.