Re: Logout virker ikke :\

Jon Bendtsen wrote:

> jep, det oplever jeg da en del gange, jeg bruger ctrl+alt+backspace til at
> loese problemet
>
> ion++

Jeg har oplever det samme på en "almindelig PC" straks efter boot. Men
fænomenet er ikke bare det at logout ikke virker, det tager mere end 2
minutter for GNOME at starte op plus at skærmens setup ikke er helt som
jeg tidligere har savet. Hvis jeg nu lukker GNOME ned med CTRL+ALT+BS og
starter GNOME igen er alt OK. Jeg kan også "løse" problemet  ved først
at logge ind som root, starte GNOME, logge ud af GNOME og root og
derefter logge ind på min egen account, men det tager selvfølgelig alt i
alt også et par minutter, men virker knapt så frusterende som bare at
sidde inaktivt og vente i 2 minutter. En anden måde er først under min
egen account at starte en anden window manager, f. eks.
WindowMaker, lukke denne ned og så starte GNOME.
Mvh
Jørgen Heesche

PS! i aften forekom fænomenet ikke.