Re: lm sensors 2.3.4!!

Peter Gade <petergade@xxxxxxxxxx> wrote:
>Nu har jeg bare ledt efter subj. længe som en rpm, men det har været
>umuligt at finde?? Nogen som ved hvor der måske findes en?? Jeg har
>nemlig problemer med at få sourcen til at virke får følgende besked ved
>insmod sensors.o

Det er sikkert ikke så nemt igen.
Så skal det jo være en som passer til den kernel du har.

>[root@SiMpLiCiTy misc]# insmod sensors.o
>sensors.o: unresolved symbol i2c_adapter_id
>og kan derfor ikke modprobe den da der ikke findes nogen dependencies
>for den?? Jeg får lignende beskeder ved de andre modules??

prøv depmod -a
og:
-----
insmod /lib/modules/extra/misc/i2c-core.o
insmod /lib/modules/extra/misc/smbus.o
insmod /lib/modules/extra/misc/i2c-proc.o
insmod /lib/modules/extra/misc/i2c-dev.o
insmod /lib/modules/extra/misc/sensors.o
insmod /lib/modules/extra/misc/busses/i2c-isa.o
insmod /lib/modules/extra/misc/i2c-piix4.o # Or whatever SMBus controller you have
insmod /lib/modules/extra/misc/lm78.o
-----

Den har jeg i min /etc/rc.d/rc.local

--
Hans Jørgensen - Boris - #Linux.dk & #Danmark on the Undernet
Homepage -> http://boris.n3.net