Sv: Ftp - filrettigheder

Prøv at se på stikky biten.
bash# chmod 4664 /home/ftp -R
                         ^
ifølge man og info så bruges stikky'en til at ejeren/gruppen af biblioteket
automatisk også bliver ejer/gruppe af en uploadet fil.
Jeg kan ikke også huske om rettighederen også overføres fra den ovenliggende
bib. men jeg mener det.

Ifølge info så skulle det første ciffer i chmod gøre livet mere spænde, det
passer!!!!! :-)

Hilsen Finn Dorph-Petersen

Thomas M. Hansen <tmh@xxxxxxxxxxxxxxxxx> skrev i en
nyhedsmeddelelse:37CD1C7D.EF52C288@xxxxxxxxxxxxxxxxx...