Re: Staroffice

On Fri, 3 Sep 1999, Morten Olsen wrote:

> I min videre kamp med StarOffice, kunne jeg godt tænke mig at høre om
> der er nogen der har prøvet at installere det med setup /net, dvs. for
> flere brugere. Jeg kan ikke få tvunget det til at starte uden at give
> alle skriverettigheder til installationsbiblioteket!!

Jeg har installeret det med 'setup /net' og der virker ganske fint. Jeg
behoevede ikke at lave aendre skriverettigheder nogle steder - jeg
installerede det som root. Herefter koerte jeg
'/usr/local/Office51/bin/setup' for alle to brugere paa min maskine, med
rettigheder som den enkelte bruger. StarOffice koerer nu lidt langsomt
paa Toshiba Satellite 2535CDS baerbare med kun 32 MB RAM.

> Hvad er det for
> nogle hjernedøde windows-programmører der har lavet det l*rte program :(

Jeg foretraekker nu ogsaa LaTeX, men det goer min kone ikke!

Joern

--
Joern Thyssen                   |  URL: http://assens.chem.ou.dk/~jth
(M.Sc., Ph.D. student)          |  e-mail: j.thyssen@xxxxxxxxxxxxxx