Manglende libs.

Det var alt den gav på novice listen, nu prøver jeg her :-))

> Du fatter din redhat cd, og tager et kig på
> http://www.sslug.dk/misc/rpmfind.html.
Fin lille feature, den skal jeg nok få meget nytte af,
desværre var disse 2 libs ikke på redhat CD´en. Hvor vil
det næste gode stedvære at kigge, kan man også søge i
sunsite´s ftp arkiv med denne feature ???
--
Mvh: Jesper Krogh

Follow ups