Re: Jeg kan ikke mounte mit cdrom drev.

On Tue, 7 Sep 1999, Mogens Kjaer wrote:

> Mogens Kjaer wrote:
>
> Jeg kan kopiere hele cd'en ind som et iso image, men
> jeg kan ikke mounte det på den maskine. På en anden
> maskine, hvor jeg også kan mounte skiven, kan jeg
> kopiere hele cdrom'en ind og mounte via loopback.
> De to isoimages, kopieret ind på de to forskellige
> maskiner, er også forskellige, hvis man kigger på
> de første hundreder af bytes.
>
> Det kunne lyde som om, at mit cdrom drev er defekt -
> men der logges ingen fejl i /var/log/messages

Det er formentlig ikke dit problem det her, men, jeg kan ikke lade være;
er du sikker på at der er iso9660 support i kernen?

(Jeg ved det, jeg ved det, men ..)

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
If you're a command-line user (that is, someone who knows how to read and