Re: Jeg kan ikke mounte mit cdrom drev.

Mads Bondo Dydensborg wrote:
> Bortset fra det, jeg er klar over at du har mountet CDrommen - men vi er
> jo også ude i noget sort snak, ikke? Du kan mounte CDRommen, men ikke
> isoimaget af cdrommen.

Jeg kan mounte for så vidt angår at mount afslutter uden fejl. Men
mountpointet bliver tryllet om til en alm. (tom) fil i stedet for at
være
et directory.

Hm... I og med de to iso images bliver forskellige, når jeg henter dem
fra den samme cd på to forskellige maskine tyder på, at der er noget
galt dybere nede - hardware fejl måske, men der bliver ikke logget nogen
fejl.

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
Email: mk@xxxxxx Homepage: http://www.crc.dk