Nogle få lorax erfaringer

Jeg har leget lidt med beta releasen af den næste redhat, kodenavn:
Lorax

Den er rimelig nem at installere. Installationen foregår nu i X.
Den fandt selv mit G200 kort og min IBM P202 skærm.

Der var to underlige ting under installationen:

Man kunne ikke definere noget netværk! Men da den bootede første gang,
leder den efter nyt hardware a la win95. Der fandt den mit netværkskort.

Den kan ikke finde ud af at sætte dansk keyboard, hverken til konsollen
eller til X. Man skal selv ind og pille i /etc/sysconfig/keyboard og
/etc/X11/XF86Config.

- dem, der komme til Linux Demoday på søndag kan se en demonstration!

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
Email: mk@xxxxxx Homepage: http://www.crc.dk