Kerne og Lilo. Hvordan man kan få en dag til gå !

Hej alle

Nu har jeg prøvet Linux af i et lille års tid, og nået det stade der
hedder : Jeg vil lave min egen kerne. Men det l... vil ikke køre
ordenligt. Lidt om mit system :

Redhat 6.0 installeret standard med kerne 2.2.5.
Computer PIII med SCSI-disk/cdrom (ADAPTECH AIC-7XXX )
ASUS bundkort.

Lilo ser således ud :

image=/boot/vmlinuz-2.2.5-15
 label=linux
 root=/dev/sda1
 initrd=/boot/initrd-2.2.5-15.img
 read-only
image=/boot/bzImage.1
 label=ny
 root=/dev/sda1
* initrd=/boot/initrd-2.2.5-15.img
 read-only

Fjerner jeg linien med stjernen på, er der kernel panic.
Er den med kommer der en masse konflikter, hvor der ( tydeligvis )
skrives, at det der hentes er en anden version, end den kerne den
starter op på. Jeg har søgt efter dokumentation på initrd men der har
ikke været bid. Hvad mon jeg gør forkert ?.

Lars Brandi Jensen

Follow ups