Gnome start + stop problemmer

Er der nogle der har oplevet at gnome ligesom fryser eller er LAAAANG
tid om at starte, eller slet ikke vil lukke ned (der kommer ikke nogen
dialog box). Jeg har gnome med enlightment.  I dag var den lang tid om
at starte. Fejlmeddelsen lød:
GnomeIU-WARNING **: While connecting to session manager:
Authentication Rejected, reason: MIT-MAGIC-COOKIE-1 authentication
rejected.
Gdk-Message. Got event for unknown window: 0
Jeg har også fundet ud af løse problemmet med at Gnome ikke vil starte
op. Jeg skal konfigurere hele X11 om med skærmnopsætning, men er der
ikke en nemmere måde, da det er ret irreterende.

Med venlig hilsen
Flemming Kobbernagel

Follow ups