Re: C++ programmering

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> getche() hvad gør den?
>
> Hvis du efterspørger noget funktionalitet, må du jo liiiige skrive hvad
> den gør. DOS erfaringer bliver mindre og mindre relevante - jeg har f.eks.
> ingen ide om hvad getche() skulle gøre.
>
> Er det derimod getch(), kan du skrive
> apropos getch
> for at se hvad dit system kender til den kommando.
>
> Mads
>
> --
> Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
> A series on the annoying idiosyncrasies of popular programs such as Windows,
> [...]

Jeg går ud fra at du kender getchar(). Getche() gør næsten det samme, bortset fra
at getchar() først sender noget når der bliver tastet enter, mens getche() sender
chars efterhånden som de bliver skrevet, hvilket er hvad jeg har brug for. Nogen
ideer? Lad os evt. fortsætte diskutionen på sslug-cprog@xxxxxxxx