Re: Geninstallering: Re: [TEKNIK] X11/XFS crasher!

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Lær at bruge de faciliteter systemet stiller til rådighed. Det er
> fuldkommen transparent, når du har lært det.
>
> rpm er din ven!

Jeg ved det, men at instalare oven i svare vel også bare til at geninstallare
alle rpm filerne, det er lettere for dovne mennesker der ikke
gidder at finde problemest kerne :)
Men i mit tilfælde må det jo næsten have været en korupt fil
i XFS pakken, hvordan ville man da,med rpm , lokalisere problemet?

--
        -Jacob Kolding
        c973502@xxxxxxxxxxxxxx

/*      The ultimate paranoia, MS and NSA working together      *\