Re: redhat 5.2, kernel 2.0.36 og too many mounted file systems

Thomas> Hejsa, Jeg har en redhat 5.2 med kernel 2.0.36. Jeg har
Thomas> p.t. 67 mountede filsystemer på maskinen, 7 lokale filsystemer
Thomas> og 60 NFS. Jeg ønsker ialt at mounte 170 NFS filsystemer, men
Thomas> får følgende besked når jeg rammer ialt 67 mountede
Thomas> filsystemer:

Nu sidder jeg desværre slet ikke inde med et svar, men derimod et
spørgsmål, som jeg virkeligt brænder for at stille: hvordan pokker
kommer du op på sådan et antal? Sjov med /home?

Undskyld min off-topicisme.

Martin

--
Opportunities are usually disguised as hard work, so most people don't
recognize them.