From: Ole Hansen [mailto:k01164@xxxxxxxxx]
Sent: 15. september 1999 02:50
To: sslug-teknik@xxxxxxxx
Subject: Re: [TEKNIK] Samba og HP895

Kasper Kamp Simonsen <kks@xxxxxxxxxxx> skrev:
> ikke hvad jeg ved af, hvad er det

SWAT er et Samba Web Administration Tool (Jeg gætter det er hvad SWAT
står for, da det er hvad programmet er...)
Man bruger SWAT ved at se på port 901 på samba-maskinen med en
web-browser. Eksempel fra samba-maskinen http://localhost:901/
eller http://127.0.0.1:901/

SWAT er en del nemmere at bruge end selv at rode med smb.conf.
Blandt andet er der direkte links fra hvert enkelt punkt til det relevante
afsnit i dokumentationen, og der er mange krydsreferencer.

MVH

Ole