Re: Asuscom intern ISDN T/A?

> Du har vel læst isdn4linux doc's og faq's, det er noget
> med at man skal oprette en del i /dev/xxxxx
> ellers virker det ikke.

Jeg har kørt scriptet mkdev.sh (fra isdn4linux-pakken), som lavede en masse devices (eller hvad de nu er) i /dev, ja.
For en gangs skyld har jeg taget mig tiden til at læse dokumentationen, men lige meget hjalp det :(

Prøver lige, for en sikkerheds skyld, at genkompilere kerne/moduler (den gamle lavede, så vidt jeg husker, lidt ballade undervejs). Vender lige tilbage, når jeg ser, om det hjalp

Blev tegnsættet bedre nu?

Med venlig hilsen,
Tommy Eriksen                       On-Site service
E-consult       - 54 70 48 59 -     Linux-løsninger
http://www.econsult.dk              Webdesign
Linux-interesseret? - http://the-coffeeshop.dk