Re: Sv: PCMCIA-modem og klartone i Tjekkiet

On Sat, 18 Sep 1999 11:47:21 +0200, Morten Gade Sørensen <aon@xxxxxxxxxx> wrote:
>Hej!
>
>Er det ikke bare at indstille modemet til at ringe selvom der ingen klartone er?

Jo, men det kræver en hayes kommando jeg ikke lige kan huske, men jeg tror nok
'fagudtrykket' for det er 'blind dialing'.

Så fik jeg lige kigget i manualen til det Lasat modem jeg har her;

S-registre:
S6 - Wait time for dialtone before blind dialing (default 2)
S7 - Wait time for carrier after dial, for Silence, or for Dial Tone after 'W'
     dial modifier (default 50)

Det var hvad jeg lige kunne finde ...så har du da lidt at gå efter...

--
Best regards
Peter Henriksen