Re: AHA1542B - hvorfor vil den ikke snakke med id 0

On Mon, 20 Sep 1999, Henrik Morsing wrote:

> En SCSI-kaede skal altid vaere termineret i begge ender.
>
> Kontrolleren selv terminerer den ene ende og den anden ende (i dit
> tilfaelde udgangen bagpaa) skal du selv terminere.

OK. Jeg led under den forestilling at aha1542b kunne terminere kæden,
således at man enten kunne anvende indeni, eller udenpå uden at skulle
terminere begge steder:

Invending:
terminering <--> id 0 (disk) <--> aha 1542b m. terminering

eller
Invending                                                    udvending
terminering <--> id 0 <--> aha 1542b <--> id 5 whatever <--> terminering

Eller
Udvendig
terminering <--> id 5 <--> aha 1542b m. terminering.

Er det helt forkert??

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Free your mind and your desktop will follow....