sslug-teknik team mailing list archive

Re: Fetchmail og Procmail

Lars G. T. Joergensen wrote:

> > Problemet er selvfølgelig hvis flere abbonerer på sslug listerne,
> > men det ville jo være dumt, så hellere forwarde lokalt... :
> >
> > :0
> > * ^Delivered-To:.*sslug-novice@xxxxxxxx
> > {
> > :0 c
> > ! jan@localhost
> >
> > :0
> > | formail -b -a "Status: O" >> sslug-novice
> > }

Både i min lokale folder "~/Mail/sslug-novice" og med kopi til jan.

I toppen af procmailrc er diverse initialiseringer. Udklip af ~/.procmailrc :

# Please check if all the paths in PATH are reachable, remove the ones that
# are not.
##VERBOSE=on
PATH=$HOME/bin:/usr/bin:/bin:/usr/local/bin:
MAILDIR =       $HOME/Mail      # You'd better make sure it exists
DEFAULT =       $MAILDIR/mbox
LOGFILE =       $MAILDIR/from
LOCKFILE=       $HOME/.lockmail

..... diverse ......

# Anything not delivered by now will go to $HOME/Mail/mbox
# Using LOCKFILE=$HOME/Mail/mbox.lock

--
mvh Frank Damgaard  frda@xxxxxxxxxxxxx | frank@xxxxxxxx |fido  2:236/15.2