Re: Programmering sp.

On Sat, 25 Sep 1999, Frank Damgaard wrote:

> Jeg kender ikke så meget til mp3, men kildeteksten til noget mp3 kan
> findes rundt omkring. Specielt "8Hz" versionen var en overgang ude
> (lå også på en AOD CDrom fra vistnok august 1998)

 Se på gqmpeg (freshmeat), den har code til læsning af id3 tags,
Hvis du mangler inspiration, er der http://www.penguinpowered.com/~mp3juke
Den bruger godtnok ikke id3 tags, men er et eksempel på hvordan det også
kan gøres... Den bruger kode stumper fra gqmpeg (playerio til mpg123), er
OpenSource/GPL ikke skønt???

Thomas Mørch
licensed ham, with callsign OZ2AFO. License category: CEPT-1

If God had intended man to smoke He would have set him on fire.