K6-2

Hejsa sslug,
Jeg overvejer at koebe en ny maskine.
Jeg har set en billig en (4000kr. u. monitor).
Det er en Baze med flg stats: (direkte afskrift fra reklamen, Electronic
Wold)
* 400 MHz AMD K6-2 processor
* 64 MB SD RAM
* 6,4 GB harddisk
* 8 MB ATI Rage grafik
* 40 x CD-ROM drev
Vil den kunne koere Linux RH 6.0???
Mere specifikt er problemer mht. K6-2, og naar jeg skal bygge en ny kerne,
hvilken processor-type skal jeg saa bruge ???
Understoetter det der ATI-Rage-kort XFree ???
Jeg har kun 4000kr. at bruge paa sagen, da jeg er fattig stud., og jeg
toer ikke koebe brugt, da jeg ofte er blevet taget ved naesen (koebt
udstyr der senere viste sig at vaere defekt paa den ene eller anden
maade). Kort sagt, jeg behoever ikke gode raad om hvad jeg ellers burde
koebe, blot om det naevnte kan bruges...

}:-) Elgen

Follow ups