From: Lars Stenseng [mailto:stenseng@xxxxxxxxx]
Sent: 1. oktober 1999 12:25
To: sslug-teknik@xxxxxxxx
Subject: [TEKNIK] Netværk og printserver

Hej,
Jeg overvejer at sætte min RedHat og en Windows 95 sammen på et nætværk,
det skulle jeg være i stand til, men hvordan sætter jeg en printserver
(x antal parallelporte proppet i en kasse med et netkort, men ingen
computer) op, kan man overhovedet det. Det skulle gerne være muligt at
printe ud på to forskellige printere, og helst uden at en bestemt
computer skal være tændt (så man kan printe fra Windows uden RedHat er
tændt og omvendt).