Re: PHP3 include

On Mon, 4 Oct 1999, Dennis Laursen wrote:

> [...]

Det kan du også godt. Det refererer til filen /includes/header.phtml
på dit filsystem.

Den refererer formentlig korrekt - hvorfor kan du ikke bruge den?

Umiddelbart virker det som om du ikke har konfigureret din webserver
korrekt - eller læst dokumentationen til php :-)

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
UNIX always presumes you know what you're doing. You're the human being,