Re: Netv�sperformance. Problemer med udp pakke tab

Mads Bondo Dydensborg <madsdyd@xxxxxxxxxxxx> writes:
> eepro100.c har forskellige indstillingsmuligheder. Jeg har især haft kig
> på
>
> /* Maximum events (Rx packets, etc.) to handle at each interrupt. */
> static int max_interrupt_work = 200;
>
> Ville det kunne betale sig for mig at sætte den op? Eller ned?
>
> Skal jeg kigge på de helt nye kerner? Skal jeg anskaffe mig et andet
> netkort?

Du kan da starte med at prøve et andet netkort. Jeg har personlig haft
god succes med netkort der bruger digitals tulip chip (bruges i
routere og firewalls her på DIKU). Du kan jo lige skrive en mail hvis
du er interesseret i at låne et for at teste.

--
	Christoffer