Sv: Wine og Office 2000 ?

>From: Peter Henriksen
>

>Er der nogen der har prøvet at køre MS Office 2000 under WINE ?
>

>...eller kan det bare overhovedet ikke lade sig gøre ?
>
>Hilsen
>Peter

Jeg har ikke prøvet med Office 2000, men Office 97 stopper på en ikke
videre graciøs måde når man kører det i wine.
Forklaringen skulle ifølge rygterne være at Microsoft udnytter det at de
har adgang til sourcen, til at benytte alle de udokumenterede funktioner.
Konklusion: Svaret er med _stor_ sandsynlighed nej, men du er vel klar
over at StarOffice nu kan hentes fra Sun, også til kommerciel brug så vidt
jeg har hørt (jeg kan ikke lige lige adressen til Sun, da min maskine alligevel
ikke kunne køre StarOffice ordentligt,den gang for snart længe siden hvor
jeg prøvede, det vil sige for ½ år siden).

---
Andreas