Re: SRPMS

In <37F8F633.759FACDD@xxxxxxxxxx> Peter Gade <petergade@xxxxxxxxxx> writes:

>Jeg hentede nu en gang srpm'en til netscape4.51 og der var altså ingen
>kildekode i, kun en binær version til i386 og alpha???

"Source" skal forstås som "det man kan downloade fra distributions-stedet".
Da Netscape leveres som et færdig-oversat program, er det det du får i
source-rpm'en.

--
Henrik Storner     | "Software engineering is a race between engineers
<storner@xxxxxxxx> |  who try to create foolproof software and the