ASF lyd filer under linux?

Hej

Jeg har (selvfølgelig) kun Linux installeret på mine pc'er. Min kone
faldt fornylig over nogle lyd-filer[1] på internettet hun gerne ville
høre. Hjemmesiden skriver at man skal downloade Windows Media Player for
at afspille lydene, men det er vist ikke rigtig en mulighed for mig, da
"The Microsoft Windows Media Player is available for Windows 95, Windows
98, Windows NT 4.0, and Windows 3.x, and Macintosh."

Findes der et Linux program der kan klare dette?

Jørn

[1] http://www.whalelink.org/orcafm/pre.html

--
Joern Thyssen                   |  URL: http://www.thyssen.nu