Re: Linux installation

On Thu, 07 Oct 1999 21:03:32 +0200, Anders M <andefeldt.linux@xxxxxxxxxx> wrote:
>Hej SSLUG'ER
>Hvordan kan man installere Linux på en bærbar PC uden cdrom drev?
>Jeg har en Stationær med cdrom drev og Linux.
>Hvordan skal jeg sætte disse to sammen?
>Den bærbare er en gammel bærbar. Kan man benytte parallelporten?
Slackware og Debian kan installeres via. disketter. Den installation
du kan lave er en minimal udgave, men det skulle være nok til at køre
PLIP (parallel port IP). Med PLIP kan du forbinde de to PC'er og
installere resten af pakkerne via. det. Det nemmeste ville dog være
hvis du havde netkort til begge maskinerne og f.eks. installerede
via. FTP eller NFS.

--
Med venlig hilsen
Martin Skøtt