Re: samba problemer : protocol negotiation failed

"Thomas Mørch" wrote:
>  Win95 kan ikke se samba, med mindre at den selv er browser på nettet.
Hvis ikke ikke allerede kører WINS, så gør det: Sæt Samba op til at være
WINS server og fortæl dine Windows-maskiner, at de skal finde
WINS-serveren på Samba-serverens IP-nummer.

> når jeg vil share noget fra win95, og skal sætte op hvilke brugere der
> må tilgå disse shares, får
> jeg at vide at den ikke kan kontakte samba.
Samba understøtter endnu ikke det, du her vil have den til.

Men hvorfor også uddele filer fra din Wind95 maskine? - Læg dem på et
share på serveren.