Re: Problemer med Apache efter opgradering til RH6.1

On Mon, 18 Oct 1999, Erwin S. Andreasen wrote:

> Hmmm, du siger \n\n her men:

> Men her har du altså kun eet \n! Har du en anden test script med \n\n der
> ikke virker? Bruger du noget "system" i det og flusher ikke din header?

Opdagede det også lige selv, det virker heller ikke (og det er det der er
mit problem) med \n\n.

> Content-type skulle være nok.

Lad mig tilføje at mine php3 scripts virker, og at der er en handler for
.pl scripts. (De bliver jo også udført).

Jeg er mest mystificeret.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Microsoft's stance in this brouhaha is, of course, hypocritical to the