Enlighenment og Epplets

Hej SSlug'ere

Jeg er fornyeligt gået over til at bruge E (4 dage, og dybt forelsket).
Til installationen af denne (E 0.16.0) brugte jeg en RPM'fil

Mit problem (som desværre er der) er at jeg ikke kan compile nogen
som helst E relaterede programmer (Epplet 0.3, Eplus DR10 eller andre)

Når jeg tjekker config.log igennem kan jeg se at der er problemer
med Imlib_init og lungif. Så derfor installerede jeg Imlib 1.95 (både
som RPM og Tar) og diverse MANGE andre libs. Desværre bliver den ved
med at sige at Imlib ikke er installeret eller at den ikke kan
linke ordentlig til denne!

Jeg har i ld.so.conf angivet path til hvor Imlib_config ligger og kørt
ldconfig men dette hjælper heller ikke..... :(

Er der nogen der kan hjælpe mig enten med at få linket Imlib_init
ordentligt eller henvise til en Epplet*.rpm fil???

På forhånd tak.

Gurjinder Singh

PS. Enlightenment kører som den skal og jeg køre med Redhat 6.0