Re: benchmark på firewall, hardware fw vs. linux fw

Allan Jacobsen wrote:

> Hvad er en hardware baseret firewall ?
> Tror du ikke din kunde har læst lidt for mange kulørte
> reklametidskrifter ?
>
> --
> MVH / Best Regards
> Allan Jacobsen
> AJ30-RIPE, AJ274 (Internic)
> "Life is too short for Microsoft software"
wops .. en lille tyrkfejkl fra min side. Jeg mente en af den små søde
kaser som man kan stille op som kun er lavet til at lege firewall. Når
jeg tænker nærmere over det kan jeg jo godt se at der et eller andet
sted inde i dimsen må køre et OS :)

tak for svarende !

-Mads