Johnny.

Hej sslug-teknik.

Jeg har kørt rent Linux siden Marts og fået mange gode
svar på spørgsmål via søgemaskinen. Dog vil jeg spørge
jer om noget, jeg ikke kan finde svar på.

I /var/log/messages står der altid efter en internet
opkobling: "linux modprobe: cant't locate module ppp-
compress-21,26 og 24". Mangler jeg nogle filer. Alt
virker ellers fint.

Som root troede jeg, man havde adgang til alle filer,
men for /proc/5/fd er svaret altid: "permission denied"
Jeg har benyttet su. Er dette vitalt. Problemet opstod,
da jeg gik fra Red Hat 5.2 til 6.0.

"Tænk, hvis jeg en dag kunne hjælpe andre."

Friendly Regards: Johnny Dann Jørgensen. raku@xxxxxxxxxxxxxx

Min hjemmeside: http://home.worldonline.dk/~raku/

Follow ups