Re: IP RANGE [WAS: Re: [TEKNIK] Dial-in fra Windows95...]

Det vil jeg prøve at gøre...
Jeg vil lige starte med at sige...
at jeg har forbindelsen over routeren... - men den støjer bare på
nettet.
Den broadcast, er det den rigtige ???
Jeg havde regnet med x.x.255.127 eller noget i den retning....

LAsse

Find din fotohandler  -  http://www.fotoforum.dk
Webudvikling          -  http://www.cyberforum.dk