Re: Sv: Harddisk-detection probs

Hvis det kan "hælpe" nogen, så får (fik - hd er nu kasseret) jeg noget som
dette en gang imellem:
-
hda: read_intr: status=0x59 { DriveReady SeekComplete DataRequest Error }
hda: read_intr: status=0x40 { Uncorrectable Error } LBA sector=xxxx sector=yyyy
end_request: I/O error, dev 03:03 (hda) sector yyyy
-
desuden lød harddisken som om der var puttet grus i den når jeg fik disse
meddelselser.
HD er en Seagate Medialist ST52520A

peter seidler