Er der en X window Hacker tilstede? [Fwd: XCreateColormap og AllocAll?]

--- Begin Message ---
Jeg er i øjeblikket igang med mit første X program, og har lidt
problemer med
XCreateColormap!
Jeg laver en instans af Colormap, DGAColors som jeg vil initialisere ved

følgende komande:

DGAColors =
XCreateColormap(dis,DefaultRootWindow(dis),DefaultVisual(dis,DefaultScreen(dis)),AllocAll);

Denne linje kode kompiler fint men når jeg køre programmet får jeg
følgende fejl:

X Error of failed request:  BadMatch (invalid parameter attributes)
  Major opcode of failed request:  78 (X_CreateColormap)
  Serial number of failed request:  16
  Current serial number in output stream:  18

Hvorfor kan den ikke det?

--
        -Jacob Kolding
        c973502@xxxxxxxxxxxxxx

/*      God creates Man, Man creates AI, Man destroys God,      */
/*      AI destroys Man. Hence God's An AI                      */

--- End Message ---