Date: Fri, 29 Oct 1999 11:50:53 +0200
Sender: Ralf Moller <rmoller@xxxxxxxx>
From: Ralf Moller <rmoller@xxxxxxxx>
To: sslug-teknik@xxxxxxxx
Subject: Problemer med SSLUG postserver????

Har der været problemer med medlemslisterne til postlisterne. Jeg har i lang
tid været tilmeldt teknik, novice og ppp listerne (odover announce
selvfølgelig). Tidligere idag ville jeg svare på et indlæg i novice og fik
besked tilbage at jeg ikke var tilmeldt. (Jeg har før svaret på indæg på
listen). Jeg var så nødt til at tilmelde mig alle listerne igen. Hvorfor??????

Ovenfor er et eksempel på hvad mailer demonen sender tilbage.

Mvh
Ralf M=F8ller

Få din egen gratis email på http://www.mail.forum.dk