POP3 og sendmail(?)

Hejsa!

På vores Linux-server (RH6.0) virker vores mail (alt er standard fra
installationen), når man er logget ind på serveren via. telnet.
Det er noget andet, når man forsøger sig med Outlook Express fra Windows.
Her fås nogle underlige fejl :

"Your server has unexpectedly terminated the connection. Possible causes...
Account: 'xxxx', Server: 'yyyy', Protocol POP3, Port: 110, Secure(SSL): No,
Error Number: 0x800CCC0F"

Nogen der kan fortælle mig hvad der er galt?
Der skal sikkert aktiveres noget et eller andet sted, men hvad og hvor?

Svar også gerne via. email, da jeg ikke kigger i newsgroups til daglig...

Mvh.
Thomas Rokamp

Follow ups