Staroffice vil ikke installere sig

Når jeg prøver at køre setup af Staroffice (version
51a_lnx.rpm) får jeg følgende besked:

    error: invalid compressed (defalted) data for
set51701.res
  file #5: bad zipfile offset (can't find local header sig)
  ./setup: Could not unpack file '/tmp/sv001.tmp/setup.zip

Er der nogler der er klare over hvad der er galt ? Jeg er
godtnok lidt ked at det, efter en download på 8 timer for de
68 MB finder man ud af at det ikke fungerer.

Kan jeg sende en blank cd til en af jer derude, der så kunne
brænde en kopi af ´en der i det mindste virker ?

Eller er der nogle der har en løsning (måske den fil der er
fejl på) .

Venlig hilsen

Jan Johnsen

Follow ups