Re: WMF filer?

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Nu begynder jeg at forstå.
>
> xmgr er et værktøj til at "plotte" ting med, og du har skrevet en driver,
> der kan læse WMF filer.

Nej, SKRIVE wmf filer.

Mit indlæg var bare for at fortælle, at staroffice godt kan læse
nogle wmf filer, og ikke kun de wmf filer, som følger med staroffice,
derfor følte jeg ikke, at et foredrag om xmgr var så relevant lige her,
undskyld hvis det blev opfattet på en anden måde.

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08
Email: mk@xxxxxx Homepage: http://www.crc.dk